13.12.2007

İkramiye

Şu internet denilen alem ne acaip bir şeydir ki urgan ile bağlar kendine. Hele de yeni tanışıyorsanız nasıl olduğunu anlamadan samimiyetin cılkını çıkarıverirsiniz. Kullanım alanı malumunuz çok geniş. Şerre de hizmet eder hayra da. Tercih kullanıcıya ait.

Misal;

Hayatını hayır üzerine şekillendirmiş, çok kıymetli bir tanıdığım, internet deryasına hızlı bir dalış yapmış ve tanışma süreci çok eğlenceli olmuş. Saat gecenin 3'ünde heyecanla eşini uyandırmış. "Kalk" demiş. "kalk bir şey kazandım hem de 500 tane." Eşi, söylene söylene uyanmış. "Hayırdır inşallah bizim hanıma acemi şansı vurdu heralde" demiş. Ekrana bakmış ki; cep telefonu operatörlerinden birinin her zamanki reklamlarından biri, "ayda şu kadar kullanana 500 SMS hediye".

"SMS kazanmışım ama SMS ne ki?" demiş sevgili H. Durumu anlayınca hayal kırıklığı ile gülmüş kendi kendine. "Hayatımda hiç bir şey kazanmadım. Kabe resimlerine bakıyordum, o mübarek yerin hürmetine ikramiye kazandım sanmıştım." demiş, fikrine, zikrine hayran olduğum, bütün vaktini 'ebedi ikramiye' için sarfeden sevgili H.'cığım.

Yazmama izin verdiğin için teşekkür ederim, öpüyorum ellerinden :)

Hiç yorum yok: