30.12.2008

elinde bir taşın kaldı

Gazze'li şehit; senin kanın benim gözyaşım, kopan bacağın parça parça kalbimdir. Bakışların utancım, haykırışların bağıran vicdanımdır. Tevhidlerin, tekbirlerin, şehadetlerin; benim sana dualarım, yalvarışlarım, yakarışlarımdır.


Ümitsizliğin kahrım, imrendiğim makamındır...



Gazze'li bebek; sen açken doymaktan, sen üşürken ısınmaktan, sen ölürken yaşamaktan utanıyorum!

istecib duâenâ bi rahmetike yâ ERHAMERRAHİMÎN

istecib duâenâ bi rahmetike yâ ERHAMERRAHİMÎN

istecib duâenâ bi rahmetike yâ ERHAMERRAHİMÎN

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Maşallah kimler gelmiş
Hoş gelmişler efendim
Safalar getirmişler Bloglarına

Bu arada dualarınıza binlerce defa Amin diyorum...
Kalbi Selamlar

Siyah Zambak dedi ki...

ebrulicim, eğer tercüme parası istemeyeceksen hislerimize tercüman olduğunu söylemek istiyorum.

bu arada sanki bir blogun hakkını veriyormuşsun gibi ikinci blogunu da açmışsın, hayırlı uğurlu olsun :)

kırıcı olduysam özür dilerim :( bu da yeni moda, duyurulur:)

Ebrûlî dedi ki...

hoşbulduk mehmet abi, blogumu hâlâ takip ediyor olmanız beni hem şaşırttı, hem de çok sevindirdi. bir de; müsade bile istemeden yazmayı bırakmış olmamın verdiği mahcubiyeti arttırdı. [buraya bir adet msn'deki kırmızı yanaklı utangaç yüz ifadesinden eklenmiş kabul edin] ;)

ara verdiğim süre içerisinde defalarca yazmak istememe rağmen yaz(a)madım. fakat şimdi hiç bir şey yapamadan bu vahşeti izlemek çok acı veriyor. elimizden gelen tek şeyi bile yapmıyorsak, dua bile etmiyorsak, hakları helal olmaz diye düşünüyorum.

sevgili siyah zambak; bütün islam aleminin hislerine tercüman olduğumu düşünüyorum. sektör çok geniş ve iştah kabartıyor ama ben bu işi hayır için yaptım.;)

bundan sonraki tercümelerin tarifesini mail atayım sana. listeye çok takılma sana bi güzellik yaparım :)