2.03.2006

Neden Geldim Blogistana?

Merhaba!

Geleceğim, geliyorum derken sonunda geldim.
Blog alemini kenarından, köşesinden takip ediyorum bir süredir. İstifade edilebilecek güzel bloglar var. Ulvi bir amaca hizmet edenler, insanların iç dünyaları, kimi agresif, kimi sevimli, kimi hoş kimi boş..
Bir çoğu da iştah açıcı ve acıktırıcı bloglar. Ne marifetli hanımlar varmış. Sanal alemde altın günü muhabbeti. :-)
Şu blogculuğu bir de ben deneyeyim dedim.
Ortaya karışık bir blog olur muhtemelen.
Hayırlı olur inşallah.. vesselam..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Blog alemine hoşgeldiniz...

Ebrûlî dedi ki...

Teşekkür ederim.Hoşbuldum.

Vasiliy Zvezdochkin, dedoushka dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Av. Ertuğrul Harman dedi ki...

senin adın ebruli
biraz gerçek
biraz rüya