10.01.2008

Eğlenelim, Öğrenelim

Bu gün katıldığım programda, aile içi iletişim konulu kısa bir seminer de vardı. Konu seçiminden herkes memnundu. Malum, ortak ilgi alanı. Sıra seminere geldiğinde benim gibi arkadaşlarım da ciddi bir eğitimci bekliyorlardı ki en az benim kadar şaşırdılar.

"İtiraf edin, adımı okuyunca beni bayan sandınız değil mi?" diye söze başladı
Canten Kaya. İsmi annesinin kızlık soyadı imiş, ve adından çok çekmiş anlattığına göre. Şimdi ise adından memnun görünüyordu , iyi bir espri malzemesi olmuş onun için. Ben de sizden sayılırım dedi, Ayten, Nurten, Gülten, Canten... bizbize konuşuyoruz şurda dedi ve arada sorular sordu dinleyicilerine.

"Tek kelime ile evlilik nedir?" diye sordu. İletişim, anlayış, ahlak, paylaşım vs.. pek çok cevap aldı. Ben okul dedim. Filozofca buldu cevabımı :p evlilik aynı zamanda filozoflaştırıyor demek ki :)

Ezber bozan bir eğitimci bana göre. Eğlenerek de öğrenilebileceğine güzel bir örnek . Daha verimli olması açısından eşinizle gitmenizde fayda var. Olmadı.. tek gidin. Stand up tadında bir seminer dinleyin.

Hiç yorum yok: